Головна | RSSСубота, 24.02.2018, 13:19

Класна сімейка

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
поради батькам [7]
все для вчителя [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Цибулинки і Сонечко

 

Цибулинки і Сонечко

Дослідницький проект. 1 -й клас

Мета проекту: узагальнити і розширити знання учнів про рослини та догляд за ними; ознайомити з умовами, потрібними для життя рос­лин; дослідити роль сонця у проростанні рослин; формувати вміння спостерігати, виконувати досліди і робити висновки; виховувати любов до праці, до природи.

Навчальний предмет: курс «Довкілля».

Тривалість: 10 днів.

ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

І етап. Стратегія проекту.

На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальні пред­мети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

ІІ етап. Планування проекту.

Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

Бесіда.

У кожного вдома є кімнатні рослини. Як ви їх доглядаєте?

Чи замислювалися ви, чому кімнатні рослини розміщують на підвіконнях, ближче до вікна? (Усім рослинам для нормального росту і розвитку потрібні повітря, світло, тепло, вода і ґрунт.) 

Чи можна це твердження застосувати і до тих рослин, що не ростуть у кімнатах?

Проведемо дослід. Метою його буде дізнатися, як проростатиме цибуля за різних умов. Одну рослину ми поставимо на підвіконні, дру­гу — на підвіконня , але без поливу,  третю — в шафу, четверту – у воді без ґрунту. Працювати будемо в групах. Кожна група бачитиме тільки свою цибулинку.

Формування груп для проведення дослідження.

Учні класу об'єдналися в групи:

група 1: доглядатиме за рослиною, що знаходиться на підвіконні;

 група 2: доглядатиме за рослиною, що стоїть на підвіконні без поливу;

група 3: доглядатиме за рослиною, що знаходиться в шафі;

група 4: доглядатиме за рослиною, що стоїть у воді без ґрунту;

 група 5; шукатиме цікаву і корисну інформацію про цибулю.

ІІІ етап. Реалізація проекту.

 Розподіл обоє 'язків між членами групи.

Учні з 1—4 -ї групи  розподіляють обов'язки:

поливання рослин;

розпушування ґрунту;

вимірювання довжини пагонів;

запис результатів вимірювання в таблицю.

Учні з 5-ї групи шукають цікаву інформацію та готують презентацію разом із вчителем.

Практична діяльність учнів груп 1, 2, 3,4.

Самостійна пошукова робота учнів групи 5.

 Аналіз та обробка інформації.

Виготовлення освітнього продукту.

Групи 1, 2, 3,4 — вирощують рослину, заповнюють таблицю з дани­ми про висоту пагонів, схематично зображують рослини з останнім показником висоти.

Група 5 — готує цікаву інформацію про цибулю, вчитель узагальнює її і готує презентацію.

ІV етап. Підсумок проекту.

Оформлення результатів дослідження.

Презентація.

Хід уроку:

І . Організація класу.

-         У нас сьогодні незвичайний урок. До нас завітало багато гостей.

-         Поверніться до них і привітайтесь (Кивок головою)

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався

До уроку приготувався.

Тож девіз тепер згадаймо

І урок вже починаймо.

 

Девіз уроку : Серце і душу в роботу вклади.

                        Кожну хвилину в труді бережи.

ІІ. Актуалізаці знань учнів.

1.     Відгадування загадок.

-         Діти, а чи вмієте ви відгадувати загадки? Перевіримо.

***

Він овальну форму має,

На городі виростає.

Ґадзині його консервують,

І рагу смачне готують.

Цей фіалковий пан –

Тонкошкурий .

(Баклажан)

***

Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть .

(Морквину)

***

          Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Ґадзині варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі.

(Помідор)

* * *

Довгий, зелений,

Добрий і солоний,

Добрий і сирий.

Хто він такий?

(Огірок)

           * * *

Є солодкий, є гіркий,

Різні форми має.

Є худий, а є товстий,

Кожний його знає!   (Перець)  (вчитель виставляє на столі овочі)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-         Як ви вважаєте, про що говоритимемо на сьогоднішньому  уроці?

(про овочі)

-         Тема нашого уроку «Овочеві культури. Цибуля та її властивості».

-         На цьому уроці ми підведемо підсумки роботи  над проектом  «Цибулинка і сонечко» (на дошці)

-         Обєднайтеся у групи  відповідно до ваших емблемок  .

2 . Прихід казкового героя.

-         До нас на урок завітав Цибуліно.  Ми з ним зустрічались, коли починали роботу над проектом «Цибулинки і сонечко».

Цибуліно: - Добрий день. Я знову завітав до вас у гості.

-         Чи виконали  ви  мої завдання?

-         Давайте пригадаємо ці завдання. Вам потрібно було: (слайд)

1. Вибрати 4 цибулини.

2. Підготувати посуд для висаджування рослин.

3. Посадити рослини і поставити їх проростати в різних умовах.

4.  Ще вам потрібно було вести «Щоденник спостережень».

-         А тепер я хочу , щоб ви познайомили нас із своїми дослідженнями.

-         Подивіться на цибулинки вони  проростали 10 днів і виявились різні.

-         Чому? (слайд)

Вчитель: - Давай, Цибуліно, запросимо представників кожної групи і послухаємо їх звіти про роботу.


Категорія: Мої статті | Додав: учитель (06.09.2011)
Переглядів: 866 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz